İstanbul Cinsel Terapi Merkezleri

Cinsel terapi, cinsel işlev bozukluğuna sahip bireylerin bu sorunlarını çözüme kavuşturmak için uygulanır. Öncelikle sorunun veya sorunların net olarak belirlenmesi gerekir. Ardından terapist eşliğinde sorunların çözümüne uygun terapiler yapılır.  Eğer eşinizle veya partnerinizle cinsel hayatınızda sorun yaşıyorsanız öncelikle bu durumu kabullenin. Cinsel sorununuzu çözmek için İstanbul cinsel terapi merkezleri arasından seansları aksatmayacağınız mesafede olanı seçin. Tabii ki yalnızca mesafe değil cinsel terapi merkezinin profesyonel bir hizmet sunuyor olması çok önemlidir.

İstanbul’daki Cinsel Terapi Merkezleri Ne Yapar?

Cinsel terapi konusunda eğitim görmüş psikiyatrist ve psikologlar ile çalışır. Tedavi başarısının yükselmesi için kişinin eşiyle terapi alması önemlidir. Çiftlerden her biri ile ayrı ayrı görüşülür. Bu görüşme ile kişinin cinsel öyküsü ve sorunları anlaşılır. Bireysel görüşmenin ardından çiftle beraber görüşülür. Danışanlar ile tedavi şeması planı görüşülür. Eğer eşiniz veya partneriniz cinsel terapiyi kabul etmiyorsa yalnız da gidebilirsiniz. Özellikle son zamanlarda cinsel sorunların çözümüne yönelik olarak farklı terapi tekniklerinin hayata geçirildiğini ifade etmek mümkün olur.

İstanbul Cinsel Terapi Merkezleri

Cinsel Sorunlar Nelerdir?

Kadınlarda ve erkeklerde farklı cinsel işlev bozuklukları görülür. Cinsel terapiler ile bu sorunların neden kaynaklandığı anlaşılır. Sonra bu sorunların çözümü terapist rehberliğinde yapılır.  Kadınlarda en sık görülenler:

• Ağrılı cinsel ilişki
  • Vajinismus
  • Tiksinti
  • Uyarılma bozukluğu
  • Genital ağrı bozukluğu

Erkeklerde en sık görülen cinsel sorunlar:

• Ereksiyon disfonksiyonu
  • Ejakulasyon bozukluğu
  • Aşırı istek veya azalmış istek
  • Ereksiyonda eğrilik veya ereksiyonda ağrı

Görüldüğü üzere çok sayıda farklı cinsel sorun vardır. Bu sorunların etkili bir düzeyde tedavi edilmesinde cinsel terapi merkezleri etkili bir düzeyde etkilidir.

İstanbul Cinsel Terapi Merkezleri Ne Yapmaz?

Yalnızca psikoterapi oturumları gerçekleştirilir. Bilimsel standartlara uygun olarak etik çerçevede tedavi uygulanır. Cinsel terapi merkezinde asla cinsel ilişki yapılmaz. Çünkü böyle bir bilimsel tedavi söz konusu değildir. Ayrıca tıp etiğine ve ahlakına karşıdır. Tedavi tamamen konuşma üzerine kuruludur.

İstanbul’daki Cinsel Terapi Merkezleri Fiyatları

Cinsel terapi fiyatları sabit değildir. Cinsel sorunun ne olduğuna, seans sayısına, bireysel mi çift olarak mı gidileceğine göre fiyatlar değişkenlik gösterir. Daha detaylı fiyat bilgisi için İstanbul cinsel terapi merkezleri ile iletişime geçiniz.