Cinsel Terapi Levent

Cinsel olarak sorun yaşayanlar için bireysel olarak veya çift olarak psikiyatrist veya psikologlardan cinsel terapi alınabilir. Cinsel terapi Levent bölgesinde deneyimli ve alanında uzman psikolog ve psikiyatristler tarafından uygulanmaktadır. Bu terapi çeşidi belirli durumlarda uygulanmaktadır. Cinsel aktivite 4 aşamadan oluşmaktadır. Bu aşamalar;

• Uyarılma aşaması
  • Cinsel arzunun artması aşaması
  • Orgazm aşaması
  • Çözülme aşaması

Cinsel aktivitenin sahip olduğu bu 4 aşamadan birinde eğer bir sıkıntı ya da aksama meydana geliyorsa bu durumda cinsel terapi alınmalıdır. İki cinste de bu durum gözlemlenebilir. Böyle durumlarda çiftlerin beraber terapiye gelmesi çözümü çok daha kolaylaştıracaktır.

Nasıl Cinsel Terapi Uygulanır?

Günümüz koşullarında cinsel terapi hizmetleri İstanbul Levent bölgesinde etkili bir şekilde ihtiyaç duyulan bir hizmettir. Dolayısıyla cinsel terapi Levent bölgesinde her zaman profesyonel bir hizmet alanı olarak karşımıza çıkar. Peki; cinsel terapi nasıl uygulanır? İşte detaylar!

Cinsel Terapi Levent

Cinsel terapide ilk olarak psikolog veya psikiyatrist tarafından bir değerlendirme yapılır. Bunun için ilk olarak kişi veya çift dinlenir. Sorunlar farklı nedenlerden kaynaklanabilir. Bu nedenler;

• Cinselliğe karşı istek derecesi
  • Cinsel birleşmeyi engelleyebilecek herhangi bir fiziksel problemi
  • Ağrı hissetme durumu
  • Cinselliğin akışını engelleyebilecek kronik rahatsızlıklar

Terapi sırasında bu sorunların varlığına bakılır. Böylece sorunun ne olduğu ve neyden kaynaklandığı bulunur. Kişilerin veya çiftlerin yaşamış oldukları endişe ve benzeri duyguların varlığı ortaya çıkarılır. Tüm bu konular irdelendikten sonra terapide ilerleme başlar.

Cinsel Terapinin Faydaları

Diğer terapi yöntemlerine oranla kısa süreli ve başarı oranı yüksek olan bir terapi çeşididir. Cinsel terapinin süresi kişi veya çiftin ne derece açık ve terapiye istekli olmasına da bağlıdır. Çift olarak yapılan cinsel terapilerde çiftler birbirlerine karşı ne kadar anlayışlı yanaşırlarsa terapide o kadar faydalı olmaktadır. Cinsel aktivitelerde yaşanan sıkıntılar hayatın bütününe yansımakta ve akışı etkilemektedir.

Çiftlerin de bu sıkıntılardan kaynaklı birbirleri ile olan ilişkileri zayıflamaktadır. Cinsel terapi ile çiftler arasındaki bağ güçlendirilmektedir. Cinsel hayat ne kadar düzene sokulursa o kadar kişilerin özgüveni yerine gelmektedir. Cinsel terapi Levent bölgesi için oldukça fazla sayıda alternatif barındıran bir bölgedir. Her birinde ise deneyimli ve uzman psikologlar ve psikiyatristler çalışmaktadır.