Cinsel İsteksizlik Tedavisi İstanbul

Cinsellik canlı yaşamında önemli bir role sahiptir. Türlerin devamlılığı ve nesillerin aktarımı için aktif bir görev üstlenen cinsellik, kimi durumlarda bir engel olarak karşımıza çıkabilir. Cinsel isteksizlik tedavisi İstanbul sınırları içerisinde başarılı bir şekilde gerçekleştirilir. Psikopatoloji kapsamında değerlendirilen ve Cinsel İşlev Bozuklukları grubu içerisinde incelenen cinsel isteksizlik, doğru tedavi yöntemleriyle ortadan kaldırılabilmektedir.

Bireylerde zaman zaman gözlemlenebileceği gibi, DSM-V tanı kriterlerini karşılaması halinde patoloji olarak da değerlendirilebilir. Cinsel isteksizliğe sebep olan birçok etiyolojik faktör bulunmaktadır. İşte cinsel isteksizliği tetikleyen sebepler:

• Cinsellik ile ilgili tabular
  • Cinsel birleşmeyi geciktirme
  • Cinsel birleşme esnasında kasılma, donma
  • Uyarılma konusunda sorun yaşama
  • Ten uyumsuzluğu gibi nedenler cinsel isteksizliği tetikleyen nedenler arasındadır.

Görüldüğü üzere cinsel isteksizliği tetikleyen çok sayıda farklı durum mevcuttur. Bundan dolayı da bu tür sorunların üstesinden gelmek için cinsel terapi hizmeti almak da şarttır. Ancak bu sayede cinsel isteksizlik sorunun tedavi edilmesi de mümkün olur.

Cinsel İsteksizlik Tedavisi İstanbul

Cinsel İsteksizlik Tedavi İstanbul Fırsatları

Ciddi bir problem olan cinsel isteksizlik, çiftler arasında meydana gelen önemli engellerden biridir. Boşanmaların azımsanmayacak kadar büyük bir bölümü cinsel isteksizlik probleminden kaynaklanmaktadır. Bu noktada çiftler bu rahatsızlığın tedavisi için profesyonel bir destek almak istemektedir. Tedavisi mümkün ve etkili olan bu rahatsızlık için sizler de profesyonel bir destek talebinde bulunabilirsiniz.

Cinsel isteksizliği tetikleyen nedenlerin bulunması ve bu nedenlerin tedavi edilmesi gerekmektedir. Saptanan neden üzerine gerçekleştirilen görüşmeler ile bu problem çözülebilmektedir. Cinsel terapi, aile terapisi ve çift terapileri ile cinsel isteksizlik problemi kolayca ortadan kaldırılır.

Cinsel İsteksizlik Probleminin Tanısı

Bireyler, DSM-V tanı kriterlerini karşılaması halinde cinsel işlev bozuklukları tanısı alabilmektedir. Kişilerin sosyal hayatlarından iş hayatlarına kadar birçok noktayı etkileyen bu problemin çözülmemesi, ileride çok daha büyük sorunlara yol açabilir. Bu noktada alanında uzman bir profesyonelle görüşülmesi gerekmektedir.

Cinsel isteksizlik tedavisi İstanbul sınırları içerisinde başarılı bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Sizler de bu kapsamda, mevcut problemlerinizi başarılı terapistlerle ortadan kaldırabilir ve daha refah bir yaşam elde edebilirsiniz. Görüşme gerçekleştirdiğiniz bireylerin yetkinliklerinden emin olarak görüşmelerinizi gerçekleştirmelisiniz.